08 January, 2009

Cerita Tentang Perkahwinan (Along dan Zeti, Raub, Pahang)

Cerita ini telah lama. Namun sampai sekarang belum sempat saya perkatakan. Sebelum itu saya ingin mengucapkan Selamat Pengantin Baru buat Along (abg Kash dan Kaza) dan Kak Zeti yang selamat sebagai suami isteri. Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat. Maaf atas sebab yang tidak dapat dielakkan saya tidak dapat hadir pada hari yang penuh bermakna itu.

Terima kasih kepada teman yang sudi menghantar mesej bergambar kepada saya petang itu. Sekurang2nya dapatla saya merasai kemeriahan majlis di sana. Sama padan dijunjung sebagai Raja Sehari. Kalau panjang umur kita jumpa lagi.

No comments:

Penerima Anugerah Pentadbir Terbaik - Anugerah Pentadbir Universiti 2022

Assalamualaikum.wkt. Terima kasih kepada Rektor UiTMCM, Pengurusan Tertinggi (JKEN), semua staf unit bawah Bah. Hal Ehwal Pelajar, rakan-rak...