12 May, 2008

Selamat Malam..[Selamat Hari Ibu]

Selamat buat semua.. Baru sekarang saya sempat menjengguk ruangan sempit ini. Berkali2 saya teringin untuk melihat2 tapi atas desakkan kerja semuanya tak tertunai. Saya masih penuh dengan keterujaan, semakin hari semakin menjadi2. Gambar2 yang saya paparkan semakin menjadi terlalu istimewa. Jangan marah, saya tidak punya masa untuk menulis panjang lebar. Sempena hari yang berbahagia ini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Ibu kepada semua Ibu2. Ingatlah jasa baik Ibu kalian masing2. Anda tahu sendiri kesenangan dan kesusahan Ibu anda. Jadi berbuat baik kepadanya sementara masih di dunia ini. Ingatlah di mana Syurga..

No comments:

Penerima Anugerah Pentadbir Terbaik - Anugerah Pentadbir Universiti 2022

Assalamualaikum.wkt. Terima kasih kepada Rektor UiTMCM, Pengurusan Tertinggi (JKEN), semua staf unit bawah Bah. Hal Ehwal Pelajar, rakan-rak...