07 May, 2008

Teman yang dikenali..





















Salam kepada semua.. Saya kembali menulis. Saya tidak punya masa yang banyak untuk menulis, lalu saya kirimkan saja gambar-gambar yang sempat saya rakamkan sekitar perjalanan saya dari Kuala Lumpur ke Bandar Bentong, Pahang Darul Makmur yang melintasi jalan Bukit Bukau, Gunung Ganang sekitar Genting Sempah dan Tanah Tinggi. Eem.. semuanya biasa bagi saya.. Cuma dalam hati berdebar-debar kerana menerima perkhabaran seorang teman yang dikenali akan diijab kabulkan esok hari. Sempat juga saya membeli sekotak C***** buat teman itu di Pasar Budaya. Saya tiada rancangan apa-apa kerana perkhabaran itu belum tentu lagi sehinggalah saya bersemuka dengannya. Apa pun saya ucapkan Tahniah dan Selamat Pengantin Baru. Semoga kekal ke anak cucu sehingga ke akhir hayat. Amin.. Tentang saya? Emm.. Janganla dirisaukan..Biarla masa yang menentukannya..

No comments:

Selamat Pagi Dunia 2023!

Manusia ditanya tentang otak  Atas segala tindak  Api makan api  Tanah makan tanah  Dibawa angin mengabarkan duka seperti api membara  Memba...