30 June, 2008

Pertemuan Bersama Pelajar Cemerlang UPSR Tahun 2007 -SKPA (2)




















Salam. Bertemu kembali. Hari yang saya nantikan akhirnya tiba. Rancangan yang dibuat lewat minggu lepas untuk berjumpa dengan pelajar cemerlang ini akhirnya tertunai juga hari ini. Walaupun pada paginya saya sempat menghadiri 2 mesyuarat agung secara serentak di SMKA, Kuala Selangor namun bergegas saya ke Puncak Alam bila teringat janji yang harus saya tepati ini. Bukan mudah untuk menulis tentang seseorang yang saya sendiri belum mengenali dan berjumpa ini. Di kesempatan yang ada dapatlah saya mengenali pelajar berkenaan yang saya tidak menyangka masing2 mempunyai potensi yang hebat. Masing-masing mempunyai kemahiran dan cara mereka yang tersendiri. Entahla bagaimana mereka pula melihat saya yang tidak sudah2 bercerita dan terus bercerita. Emm.. barangkali pertemuan inilah sedikit sebanyak membolehkan saya bermula untuk bercerita dan memulakan penulisan saya. Terima kasih kepada Cikgu Norhayati Salleh dan pelajar2 ini yang bekerjasama seterusnya membantu saya melaksanakan tugasan ini. Nantikan saya dalam masa yang terdekat. Salam..

No comments:

Penerima Anugerah Pentadbir Terbaik - Anugerah Pentadbir Universiti 2022

Assalamualaikum.wkt. Terima kasih kepada Rektor UiTMCM, Pengurusan Tertinggi (JKEN), semua staf unit bawah Bah. Hal Ehwal Pelajar, rakan-rak...