07 July, 2008

Sepetang di Pantai Remis, Jeram, Kuala Selangor [06-07-2008] -02


























Salam. Semalam petang dikesibukan sempat juga saya berjalan2 ke Pantai Remis. Pantai ini bukanlah jauh dengan rumah saya tetapi memang saya selalu tidak berpeluang untuk berjalan2. Berbeza benar dulu dengan sekarang. Lama saya tidak ke mari. Semuanya sudah berubah. Banyak kedai2 makan terbina dipinggir Pantai ini. Sempat juga saya menjeling ke arah Kem Bina Semangat tempat seorang teman saya bekerja. Entah la. barangkali dia masih bekerja di sana. Saya pun sudah lama tidak mendengar berita semenjak hari perkahwinannya. Antara Pantai Remis dan Pantai Jeram masing2 dengan pembangunan yang tersendiri.Semoga Aman Damai Kampung ku.. Selamat Berkunjung ke Jeram, Kuala Selangor. (Pantai Remis di dalam Mukim Jeram) Salam.

No comments:

Penerima Anugerah Pentadbir Terbaik - Anugerah Pentadbir Universiti 2022

Assalamualaikum.wkt. Terima kasih kepada Rektor UiTMCM, Pengurusan Tertinggi (JKEN), semua staf unit bawah Bah. Hal Ehwal Pelajar, rakan-rak...