22 July, 2009

Rindu Membawa Saya ke Institut Kraf Negara (IKN) dan Sedang Mengikuti Kursus.

Salam dan bertemu kembali. Saya masih lagi di Bandaraya Kuala Lumpur mengikuti Kursus Pengurusan Kewangan dan Perakauanan yang dijalankan oleh Bahagian Sumber Manusia, Kementerian Pelajaran Malaysia di Puteri Hotel Park, Jalan Raja Laut. Pada tahun ini awal pula saya mengikuti kursus, sedangkan tahun-tahun lalu lewat akhir tahun baru saya boleh bersenang-senang dan kembali belajar. Kewangan dan Perakaunan bukanlah subjek yang saya suka. Malah hampir sahaja membuat saya pening kepala dan malam termimpi-mimpi. Lebih-lebih lagi ingin menguruskan Wang Kerajaan. Namun saya tidak pernah menolak ingin belajar tentang itu. Peluang bukan selalu.. Namun ini bukanla bermakna selepas ini saya akan memikul tanggungjawab mengurus kewangan sekolah yang jawatanya kosong ketika ini kerana Pn. Norliza Jumri yang dinaikan pangkat. Em.. Biarla saya fikirkan dahulu.. Boleh jadi dalam masa yang terdekat ini saya akan memangku tanggungjawab ini.


Tinggalkan perkara ini kerana esok masih ada kelas yang saya perlu hadiri. Tentang perkara di atas. Akhirnya saya sempat juga kembali ke Institut Kraf Negara, Rawang bertemu dengan Teman (Barut, Pesal, Amy, Shahidan dan lain-lain)Senang sekali bertemu dengan kalian semua. Pernah juga saya datang ke situ sebelum ini, namun mungkin masa tidak sesuai dan kita tidak dapat berjumpa. Selamat dan belajar rajin-rajin ya. Sampai ketemu lagi.


Berkali-kali saya melawat ke sini namun saya sekadar melihat-lihat. Banyak cerita yang ingin saya sampaikan. Tunggu la saya pulang esok. Buat teman saya (Asrul) yang berkali-kali mengajak saya keluar, maaf saya agak sibuk sekarang ini. Datangla ke mari, mungkin kita akan berjumpa.. Selamat malam semua.










2 comments:

mamai said...

pstut la lama tak kelihatan yer bro

zachatta said...

Hahaha.. Ye next week baru balik Puncak Alam.. Rindunye..

Selamat Pagi Dunia 2023!

Manusia ditanya tentang otak  Atas segala tindak  Api makan api  Tanah makan tanah  Dibawa angin mengabarkan duka seperti api membara  Memba...