10 October, 2009

Si Hujung yang saya kenali.

Salam. Kami panggil anda Si Hujung semasa di Desasiswa Damai..(USM, Pulau Pinang) Kerana bilik anda benar2 di hujung jalan menuju ke tandas. Jumpa anda pun sesekali je, barangkali anda kuat tidur. Penampilan anda yang berkaca mata kini buat anda berb...eza dari dulu. Masa benar2 merubah anda. Rupanya2 nama Jon tu melekat sampai kini. Setelah saya selesai belajar di USM itu, saya kira kita tidak akan berjumpa lagi.. Ternyata Tuhan Maha Besar. Anda juga turut belajar di UiTM, Shah Alam seperti saya. Ya kita berjumpa secara kebetulan di Kompleks PKNS Shah Alam. Itulah kali terakhir saya berjumpa dengan anda. Semoga anda terus sukses! Tahniah.

No comments:

Selamat Pagi Dunia 2023!

Manusia ditanya tentang otak  Atas segala tindak  Api makan api  Tanah makan tanah  Dibawa angin mengabarkan duka seperti api membara  Memba...