23 April, 2008

Assalamualaikum..

Salam.. Saya kembali menulis walaupun ditengah2 pulau Pangkor ini. Maaf lama benar saya tidak dapat menjengok2 ke ruangan ini. Pasti ramai yang tertanya2. Saya bukan bercuti tetapi atas urusan rasmi.. Ermm,,, walau penat saya gagahkan diri untuk meninggalkan kesan disini. Saya mesti menulis!! nantikan berita saya dari pulau ini. Buat masa ini saya belum bersedia untuk berkongsi pandangan dan pengalaman yang sudah masuk 4 hari 5 malam di sini.. Takpe tunggula masanya akan sampai juga... Kepada Che Mat jaga diri baik2. Bila nak datang rumah?? Jumpa lagi..

No comments:

Penerima Anugerah Pentadbir Terbaik - Anugerah Pentadbir Universiti 2022

Assalamualaikum.wkt. Terima kasih kepada Rektor UiTMCM, Pengurusan Tertinggi (JKEN), semua staf unit bawah Bah. Hal Ehwal Pelajar, rakan-rak...