14 April, 2008

Maaf saya tidak punya masa..

Assalamualaikum.. bertemu kembali.. Saya mengharapkan kalian sihat walafiat di samping orang yang tersayang.. Hari Sabtu terus berlalu meninggalkan kesan yang amat mendalam bagi seorang yang memuja. Erm.. biarlah saya seorang saja yang tahu. Mana mungkin rahsia perlu diceritakan.. Tiada lagi rahsia.. Benar sampai suatu hari terlalu beban menanggung, terpaksalah saya ceritakan juga.. Tapi tunggula sampai bila ya...
Syg.. Maaf kerana tidak dapat berbuat seperti yang dijanji. Jangan Risau, janji tetap janji. Sampai masa pasti akan tertunai juga. Berilah saya masa.. Semuanya berlaku tiada terduga. Saya tidak punya masa untuk berbuat apa.. Tunggu saya akan tiba juga..

No comments:

Penerima Anugerah Pentadbir Terbaik - Anugerah Pentadbir Universiti 2022

Assalamualaikum.wkt. Terima kasih kepada Rektor UiTMCM, Pengurusan Tertinggi (JKEN), semua staf unit bawah Bah. Hal Ehwal Pelajar, rakan-rak...