20 May, 2008

Panggilan Kem PLKN Temasya Rimba Templer

Hi.. Selamat Petang.Hari ini saya telah menerima surat lantikan rasmi daripada yang pihak berkuasa untuk menjalankan tugas rasmi yang telah hampir 4 tahun saya lakukan. Kali pertama saya ditugaskan di kem ini. Mungkin terlalu asing bagi saya. Berdebar2 menanti hari esok. Tertanya2 bagaimana penerimaan mereka terhadap kehadiran saya yang pertama kali disitu. Terima Kasih kepada KF kerana memberi sepenuh kepercayaan kepada saya untuk menguruskan program yang akan berlangsung. Emrmm... Bila la agaknya saya akan kembali berkarya dan mengeksperimen pelatih2 yang ada. Sampai masanya akan tiba juga. Baiklah seorang teman dalam perjalanan ke rumah di Puncak Alam ini. Malam ini saya akan ke Tanjung Malim, Perak, bermalam semalam dan bertolak ke Rawang pada esok petang. Jumpa nanti ya.

No comments:

Penerima Anugerah Pentadbir Terbaik - Anugerah Pentadbir Universiti 2022

Assalamualaikum.wkt. Terima kasih kepada Rektor UiTMCM, Pengurusan Tertinggi (JKEN), semua staf unit bawah Bah. Hal Ehwal Pelajar, rakan-rak...