08 May, 2008

Selamat Sejahtera..

Heloo.. Selamat kepada semua..! Hari yang meletihkan.. Semunya yang dirakam telah selamat saya paparkan buat tatapan kalian. Dari kursus sehinggalah ke majlis perkahwinan seorang teman pada hujung minggu lepas.. Hahaha.. banyak kerja yang ditinggal, kena selesaikan dulu ya. Banyak yang ingin saya katakan, pelbagai perasaan dalam hati selama 2-3 minggu lepas. Barangkali saya ini tidak setabah seorang teman saya. Sedang asyik berseronok tiba2 mengalir air mata pula. Erm.. Terima kasih banyak2 (Che Mat) yang banyak memberi semangat dan bantuan di saat2 memerlukan. Kepada Teman2 baru di Lembah Bilut (Saiful dan Tam@Azwan) Jaga diri baik2. Ada masa kita jumpa lagi.. Kepada Angah dan Akin jangan lupa kat saya.. Salam.

No comments:

Selamat Pagi Dunia 2023!

Manusia ditanya tentang otak  Atas segala tindak  Api makan api  Tanah makan tanah  Dibawa angin mengabarkan duka seperti api membara  Memba...