11 June, 2008

Hari yang yang Indah..

Salam.. Saya kembali menjengguk ke ruang sempit ini berkali2. Dengan harapan adalah sesiapa yang meninggalkan jejak agar saya faham boleh juga berkongsi pendapat dan akhirnya saya tahu siapa anda yang berkunjung ke halaman saya ini. Saya mengharapkan pelajar2 saya berpuas hati dengan paparan2 saya terdahulu. Semoga hari yang istimewa itu akan diingati selalu. Seperti juga saya ya. Jangan la lupakan saya ya.
Selamat kembali ke sekolah kepada Che Mat yang berkunjung ke Sarawak baru2 ini.. Jangan lupa Ole2nya ya.. Kenapa sepi tanpa berita? Nantilah saya melawat anda di Sertik itu ya.
Berkenaan dengan 1 Jun yang baru lepas.. Saya tidak punya masa untuk berbuat apa pun. Pada 31-05-2008 saya masih bersusah payah bertugas di Ampang Pecah, Kuala Kubu Bharu. Selesai terus pulang ke Tanjung Malim. Keadaan saya yang keletihan terpaksa menolak untuk makan kenduri di sebuah rumah teman yang saya sayangi. Maaf... Semuanya tidak seperti dirancang. Terima kasih Ayahanda Azmi kerana bersusah payah menjemput saya petang itu. Demi kerja saya terpaksa berdiam diri. Sepatutnya pada 1 Jun 2008 saya mengunjungi perkhahwinan teman2 sekolah di Jeram, Kuala Selangor tetapi saya masih juga di Tanjung Malim. Sukarnya menjadi saya.. Kepada teman2 yang Beraja Sehari itu saya ucapkan Selamat Pengantin Baru, Semoga Kekal Bahagia ke anak2 cucu..
Salam.

No comments:

Penerima Anugerah Pentadbir Terbaik - Anugerah Pentadbir Universiti 2022

Assalamualaikum.wkt. Terima kasih kepada Rektor UiTMCM, Pengurusan Tertinggi (JKEN), semua staf unit bawah Bah. Hal Ehwal Pelajar, rakan-rak...