12 June, 2008

Dia datang lagi..






Salam.. Bercerita tentang seorang teman yang meninggalkan Puncak Alam ini tanpa memberitahu saya lewat 2 minggu lepas. Rupanya2 dia sempat datang dan bertemu saya juga. Walaupun singkat sempat juga menonton bola Euro sampai lewat malam. Petang itu saya makan2, sembang2 di sebuah cafe yang baru dibuka di Shah Alam 2. Datang Puncak Alam jangan lupa singgahla ke rumah saya.. Kalau kalian juga berada di sekitar sini datang dan rasailah keseronokan dan keselesean menjamu selera sambil melayari internet (ada kemudahan WiFi). Saya masih kurang sihat, entah mengapa sampai sekarang saya masih belum sembuh. Barangkali inilah ujian saya, bersusah2 untuk berjaya. Hujung minggu ini saya tetap di kampung. Lama benar saya tidak berkunjung ke Jeti Kuala Selangor..

No comments:

Penerima Anugerah Pentadbir Terbaik - Anugerah Pentadbir Universiti 2022

Assalamualaikum.wkt. Terima kasih kepada Rektor UiTMCM, Pengurusan Tertinggi (JKEN), semua staf unit bawah Bah. Hal Ehwal Pelajar, rakan-rak...