26 June, 2008

Selamat Datang, Jemput Masuk..

Salam. Saya meneruskan penulisan pada kesempatan yang ada ini. Saya bercuti hari ini kerana atas nasihat doktor saya perlu berehat. Nah.. sempat juga saya menulis2 sambil melihat2 paparan2 yang terdahulu. Semuanya istimewa.. Buat saya berkali2 dan selalu terus untuk kembali menjengah lagi. Sedikit pun tidak terasa bosan. Kepada yang baru hadir ke dalam ruang sempit yang saya langsungkankan ke seluruh dunia ini, saya ucapkan selamat datang. Datang la selalu dan datang kembali ya. Tertanya2 kepada saya mengapa gambarnya terlalu banyak hampir2 keseluruhannya paparan. Bagi saya dengan gambar2 ini menciptakan seribu macam makna dan pengertian yang harus difahami. Bukan mudah untuk diucapkan dengan kata2. Namun saya tidak akan membiarkan kalian berfikiran keterlaluan dan bukan2. Nikmatilah.. boleh jadi kalian senang dan terpesona.Semuanya terlalu istimewa.. menjadi kenangan yang terindah.
Kepada En. Alias Demyati, terima kasih kerana melawat saya di pejabat tempoh hari. Maaf saya tidak punya masa untuk bersembang2 lama. Kerja terlalu banyak sampai saya perlu dahulukannya. Tapi kita tetap boleh berjumpa lagi.. Wah.. saya percaya semua guru2 di SK Bukit Badong akan memiliki blog. Tahniah!!

No comments:

Penerima Anugerah Pentadbir Terbaik - Anugerah Pentadbir Universiti 2022

Assalamualaikum.wkt. Terima kasih kepada Rektor UiTMCM, Pengurusan Tertinggi (JKEN), semua staf unit bawah Bah. Hal Ehwal Pelajar, rakan-rak...