30 January, 2009

30-01-2009

Hari terakhir bekerja pada bulan Januari ini. Paling sedikit saya menulis. Saya sibuk benar. Saya tidak ke mana2 pun. Tiada berita terbaru. Seperti teman2 yang lain juga. Yang ada kalanya terhenti penulisannya di situ. Memandang dengan mata hati. Sukarnya menjadi saya.. Setiap pandangan saya, membuat saya berbicara dalam hati saya. Ya.. begitula memandang dengan hati. Terlalu banyak perancangan saya bulan ini. Namun bukan semuanya tertunai. Bulan depan saya merancang lagi. Harapan saya berjaya juga. Lama tidak mendengar cerita teman2. Ooh ya.. 07-02-2009 nanti saya akan menghadiri Taklimat PPSB di Dewan Bahasa dan Pustaka. Boleh jadi akan jumpa teman2 lama. Banyak cerita yang hendak dikongsikan. Ada berita terbaru? Perkhabarannya Modul PPSB akan berubah mulai perjumpaan ini. Berdebar juga untuk bertemu dengan wira dan wirawati (PLKN) Siri 1/2009 ini. Kepada Cikgu Aznam Tahniah kerana dilantik sebagai Penyelaras Negeri Selangor! Jumpa nanti di sana. Selamat berhujung minggu.

No comments:

Penerima Anugerah Pentadbir Terbaik - Anugerah Pentadbir Universiti 2022

Assalamualaikum.wkt. Terima kasih kepada Rektor UiTMCM, Pengurusan Tertinggi (JKEN), semua staf unit bawah Bah. Hal Ehwal Pelajar, rakan-rak...