Tentang Saya

My photo
Alor Gajah, Melaka, Malaysia
Melihat dari Mata Hati..

21 January, 2009

Ruangan Sembang-Sembang. (Awas Kalian Sentiasa Diperhatikan) Selamat Tahun Baru Cina dan Selamat Bercuti.

Salam sejahtera. Selamat betemu kembali. Walaupun tiada apa2 berita yang menarik sekitar seminggu dua ini. Hari ni saya sempat membuat ruang sembang2. Itupun atas permintaan seorang teman di sebuah blog yang hampir2 glamour juga. Keterujaan membuatkan saya membina ruang sembang2 ini dengan harapan kalian bolehla menulis sesuatu. Tidak hanya bersembang2 atau berbual2 namun sekadar ucapan ringkas pun bisa saja. Terus saya bisa mengenal kalian. Entahla siapa la kalian yang sudi menjengguk ruang sempit saya ini. Barangkali tersesat lalu menjumpai blog saya yang tidak seberapa ini. Terima kasih banyak2. harap datang dan selalu datang lagi ya.

Dikesempatan ini juga saya ingin mengucapkan Selamat Tahu Baru Cina kepada semua rakyat Malaysia. Selamat bercuti bersama keluarga dan berhati2 la sewaktu memandu untuk balik ke kampung. Berwapada dan ingatlah orang yang tersayang. Opss.. agak terlalu klise. Saya doakan semuanya selamat. Jumpa lagi ya. Assalamualaikum.

2 comments:

cintalaila said...

Dapat sms encik kamarul tak..ada taklimat di DBP pada 7 Feb ni...gi tak !

zachatta said...

Insyallah saya akan datang ke sana. Tapi saya tidak membalas mesej En. Kamarul itu atas sebab2 keperluan lain. Jumpa nanti ya.