25 April, 2008

Rindu pada yang ditinggalkan..

Assalamualaikum. Apa khabar? Saya mengharapkan kalian sentiasa sihat sejahtera. Bagaimana hati tak tertawan? Erm.. Segalanya telah selesai pada hari ini. Lega.. Dapat saya meluangkan masa sebentar untuk menulis di sini. Walaupun esok masih ada untuk segala cerita dan kerja. Banyak mana pun, saya perlu menghabiskannya jua.Saya masih di sini....di Pulau Pangkor. Rindu benar dengan Ibu tersayang sehingga termimpi2. Di harap Ibu senang dan sihat hendaknya. Rindu juga dengan orang yang dicintai.. Kadang2 ambil masa menghantar pesanan sms menyatakan rindu dan sayang. Tapi tidak habis di situ.. Semakin lama di sini semakin rindu.. Erm.. Tunggula saya pulang 30-04-2008 nanti. Kepada rakan sekerja di pejabat tu, kerja rajin2 ya. Ambilla masa untuk belajar mengerti untuk masa depan juga.. Pengalaman itu mendewasakan kita.. Terima kasih..

No comments:

Penerima Anugerah Pentadbir Terbaik - Anugerah Pentadbir Universiti 2022

Assalamualaikum.wkt. Terima kasih kepada Rektor UiTMCM, Pengurusan Tertinggi (JKEN), semua staf unit bawah Bah. Hal Ehwal Pelajar, rakan-rak...