11 July, 2008

Mesyuarat Khas (2)





















Salam. Selamat bertemu kembali. Dua hari lepas sebelah malamnya sempat saya menghadirkan diri ke sebuah Taklimat Khas. Saya sekadar jalan2 dan melihat sahaja. Sebelumnya meminta kebenaran dari Boss. Katanya pergilah dan buat laporan. Huh.. beratnya tanggungjawab.. tetapi dia juga akan hadir. Saya memandang dari jauh sahaja. Mesyuarat yang saya hadiri juga bukan calang2 mesyuarat. Boleh jadi rusuhan juga jika diluar dari kawalan. Emm..Bla.. bla.. bla.. Saya dengar2 saje. Ucap tamanya agak seperti berkempen juga, kondem sana sini, puji tak tentu pasal. Bla... Bla. bla.. dari jam 9.00 hingga 12.30 malam baru habis mesyuaratnya. Ketika saya pulang sempat menyapa Boss. Lama juga di diluar tu, mengawal suasana. Mungkin akan terjadi rusahan? yang baiknya semuanya berjalan dengan lancar. Tahniah kepada Kampung Felda Bukir Cherakah di atas Penubuhan Persatuan Kompang di bawag Program Rakan Muda. Tahniah!!!

No comments:

Penerima Anugerah Pentadbir Terbaik - Anugerah Pentadbir Universiti 2022

Assalamualaikum.wkt. Terima kasih kepada Rektor UiTMCM, Pengurusan Tertinggi (JKEN), semua staf unit bawah Bah. Hal Ehwal Pelajar, rakan-rak...