15 August, 2008

Seronoknya Kalau Dapat Bercuti..

Salam. Bertemu kembali. Erm.. Saya tidak punya banyak masa. Kalau la ada masa yang panjang boleh juga sembang2 lebih lama. Akhirnya masa yang ditunggu hampir sebulan setengah akan tiba juga. Semua rancangan tetah disusun.Terima kasih banyak2 kepada En Latiff (Jurukamera Jong2 Inai)kerana banyak membantu saya dalam menyelesaikan rakaman suara yang terakhir itu. Harap2 memenuhi rasa.. Hahaha..
Melihat2 blog teman2 ternyata teman saya di SUK, Shah Alam itu benar2 berseronok. Sempat juga dia bermain boling dan keluar makan2. Bagusla kalau anda gembira..Hidup ini terlalu singkat..
Saya masih tetap di sini. Saya ingin mengucapkan selamat bercuti kepada semua guru2 di Malaysia. Kepada pelajar2 ambilla masa untuk berehat. Harap2 saya begitu juga. 2-3 minggu ini kalian sendiri tahu saya agak sibuk mengejar masa. Terima kasih kepada semua yang selalu berkunjung ke sini ya. Ada baiknya kalian meninggalkan jejak agak saya tahu siapa anda. Nanti boleh sembang2 lebih lanjut. Jumpa di Segmen Jong2 Inai, Dewan Sivik, Majlis Bandaraya Petaling Jaya,
18-08-2008!! Selamat berehat..salam.

No comments:

Selamat Pagi Dunia 2023!

Manusia ditanya tentang otak  Atas segala tindak  Api makan api  Tanah makan tanah  Dibawa angin mengabarkan duka seperti api membara  Memba...