17 February, 2011

Mulai berkhidmat di Universiti Tekologi MARA Cawangan Melaka, Kampus Alor Gajah.

Alhamdulillah, akhirnya saya telah tiba di sini. 16-02-2011 saya mula bertugas di tempat serba baru dan tanggungjawab baru. Bukan mudah saya membuat keputusan meninggalkan kerja lama, namun inilah keputusan yang harus saya buat demi masa hadapan.
Selamat berkenalan kepada semua warga UiTM, Kampus Alor Gajah, Melaka. Terimalah kehadiran saya ini dengan sokongan dan tunjuk ajar. Maaf,sekiranya saya yang serba baru ini terlalu banyak bertanya dan semoga kita dapat berkerjasama dalam menjalankan amanah yang diberikan.

No comments:

Penerima Anugerah Pentadbir Terbaik - Anugerah Pentadbir Universiti 2022

Assalamualaikum.wkt. Terima kasih kepada Rektor UiTMCM, Pengurusan Tertinggi (JKEN), semua staf unit bawah Bah. Hal Ehwal Pelajar, rakan-rak...