09 April, 2012

Surat Buat Kamu!


Hai jodoh.. tahu kah kamu? Aku mulai letih, ketemu orang yang salah terus selama ini.. kamu dimana? Jangan sembunyi terus, kamu tidak  mahu kan aku direbut sama yang lain?
Jodoh.. aku rasa kamu cuma lagi main teka dan teki. Tunggu ya, aku pasti menemukanmu.
Tapi.. kalau kamu tidak mahu muncul juga, boleh tidak aku memohon sama Tuhan untuk mengganti jodoh yg lain?
Jodoh.. kalau pada akhirnya nanti kita ketemu, aku harap kamu jauh lebih baik dari yang sebelumnya. Aku harap, aku adalah satu-satunya yg ada dihati kamu. Tidak ada yg kedua, ketiga…
Aku harap, kamu adalah seseorang yg sangat romantis. Selalu mengalunkan keindahan dalam bentuk apapun untuk mengundang senyumku :)
Jodoh.. pokoknya, kalau nanti kita ketemu, aku ingin kamu langsung terus bersamaku. Jodoh.. berapa orang lagi yg harus jadi seseorang sampai aku bisa ketemu kamu?
Tolong akhiri kisah cintaku yg sudah sangat meletihkan ini.



No comments:

Penerima Anugerah Pentadbir Terbaik - Anugerah Pentadbir Universiti 2022

Assalamualaikum.wkt. Terima kasih kepada Rektor UiTMCM, Pengurusan Tertinggi (JKEN), semua staf unit bawah Bah. Hal Ehwal Pelajar, rakan-rak...