10 April, 2008

Salam Kembali....

Tenang saja petang ini. Malam tadi sempat saya menulis tapi sebelum semuanya selesai tiba2 saya didatangi oleh kenalan lama... Benar.. Lama sungguh saya tidak jumpa dia.. Katanya sibuk belajar.. Dalam hati saya baguslah agar cepat pandai dan cepat matang.. Pengalaman mendewasakan kita. Bertanya pada saya tentang arwah yang telah pergi. Saya katakan saya agak terlewat mengetahui berita tersebut. Ermm... Syukur dia selalu menziarah pusara..Saya gembira arwah punya teman2 yang begini.Harapan saya sesuatu kejadian tu harus menjadi ikhtibar dan pengajaran kepada sesiapa sekali pun.. Memang malang tidak berbau tetapi seboleh2nya jangan sengaja mencabar takdir. Berhati2lah.. Ingatlah orang yang awak sayang...
[Gambar Sekadar Hiasan]

No comments:

Penerima Anugerah Pentadbir Terbaik - Anugerah Pentadbir Universiti 2022

Assalamualaikum.wkt. Terima kasih kepada Rektor UiTMCM, Pengurusan Tertinggi (JKEN), semua staf unit bawah Bah. Hal Ehwal Pelajar, rakan-rak...