09 April, 2008

Salam...

Saya kembali menulis...... Teringat 3 hari lepas sebelum terbinanya blog ini... Saya tertanya2 apa yang perlu saya tuliskan pada ruang yang sempit ini... Terlalu banyak blog yang saya baca.. Hampir semuanya mempengaruhi saya.. Bicara dengan teman seharusnya blog ini tujuannya untuk sekadar bercerita.. Tetapi cerita apa? Politik? AF6? Emm... Semuanya terlalu biasa. Boleh jadi bercerita tentang diri sendiri dan rakan2 lebih baik.. Emm.. Saya benar2 teruja.. Tidak sempat siang di tempat kerja,malam saya hadir melihat2 ruang sempit ini.. Terlalu banyak yang saya ingin katakan... tidak tahu mana yang harus saya dahulukan... Soal kerja, biarlah saya perkatakan kemudian..
Saya perkenalkan sahabat2 saya. Boleh jadi sahabat2 ini akan sentiasa menjadi yang utama di dalam ruang yang sempit ini.. Susah senang sampai mati...

No comments:

Penerima Anugerah Pentadbir Terbaik - Anugerah Pentadbir Universiti 2022

Assalamualaikum.wkt. Terima kasih kepada Rektor UiTMCM, Pengurusan Tertinggi (JKEN), semua staf unit bawah Bah. Hal Ehwal Pelajar, rakan-rak...